Tuesday, December 21, 2010

ဘာေၾကာင္႔ မ်က္ရည္က်ေနရသလဲ..ဆိုတာ.


မိန္းမေတြမွာ..
သူတို႔ခ်စ္တဲ႔သူအတြက္
ဘာမဆိုလုပ္ရဲတဲ႔ သတၱိရွိတယ္..ဆိုတာ
မေမ႔နဲ႔… မွတ္ထား.. ။

တစ္စံုတစ္ခု ကိုလိုခ်င္ရင္..
တစ္စံုတစ္ခုကို ေပးဆပ္ရတယ္တဲ႔..။
လူဆိုတာ ကိုယ္႔အလုပ္ကိုယ္ တန္ဘိုးထားတတ္ရတယ္..
ကိုယ္ေရးကိုယ္တာကိစၥေတြကို သိပ္ေရွ႕တန္းမတင္ရဘူး..လို႔
ကၽြန္မထင္ျမင္ယူဆခ်က္ ကို..
တခ်ိဳ႕ေသာ သူမ်ားက မွန္တယ္လို႔
ေထာက္ခံေကာင္းေထာက္ခံေပမဲ႔..
တခ်ိဳ႕..တခ်ိဳ႕ေသာ သူမ်ားက်ေတာ႔
လက္ခံခ်င္မွ..လက္ခံလိမ္႔မယ္..ဆိုတာ..
ကၽြန္မ ၾကိဳတင္တြက္ဆျပီးသားပါ..။
ဘ၀မွာ……
ျဖစ္ခ်င္တာထက္
ျဖစ္သင့္တာကို
ဦးစားေပးရမယ္ ဆိုတာကို…
ငယ္ေသးတဲ႔အရြယ္ေတြအေနနဲ႔
နားလည္ခ်င္မွနားလည္က်မယ္..
ဒါေပမဲ႔……..ကၽြန္မအတြက္ေတာ႔
နားလည္ရံုတင္မက …ဒါဟာ..အမွန္ကန္ဆံုးသေဘာတရား
ဆိုတာကို သိေနပါတယ္။ ။
.............
ေတြ႕ဆံုမႈတုိင္းမွာ
ခြဲခြာမႈ ရွိတယ္ဆုိတာ
ဘာေၾကာင့္လဲလို႔ ေမးစရာမလိုေလာက္ေအာင္
ဘ၀ရဲ႕ အေတြ႔အၾကံဳ..ေလာကရဲ႕ နိယာမသေဘာတရား
ဆိုတာကို ..သိတတ္နားလည္ေနရျပီေလ…။

ျဖစ္ႏုိင္ရင္
ကိုယ္ခ်စ္တဲ႔..ျမတ္ႏိုးတဲ႔
သူနဲ႔..
အတူတူ ေပ်ာ္ရႊင္ခ်င္က်မွာပဲေလ။
..............
ဒါေပမဲ႔…
ဘ၀ကို လူ႔အသက္..အရြယ္ အပိုင္းအျခားအလိုက္
ကိုယ္ လက္ရွိျဖစ္တည္ေနတဲ႔
အသက္အရြယ္မွာ…ဘာကိုဦးစားေပး
လုပ္ရမလဲ.. လုပ္သင္႔သလဲ ဆိုတာကို
သိလာတဲ႔အခါ…
ဘ၀တစ္ခုလံုးကို ႏွစ္ျမဴပ္ျပီး..
အလုပ္လုပ္တဲ႔သူသာလွ်င္..
ၾကီးၾကီးက်ယ္က်ယ္..ေအာင္ျမင္တယ္ဆိုတာ..
ကၽြန္မ ယံုတယ္..။
ကၽြန္မရဲ႕ အဖိုးတန္တဲ႔ အခ်ိန္ေတြကို
ေယာက်ၤားတစ္ေယာက္ကို ပံုေပးျပီး
ခ်စ္ဖို႔ဆိုတာ…ဘယ္လိုမွ မျဖစ္ႏိုင္ေတာ႔ပါဘူး..။

စိတ္ကူးနဲ႔လက္ေတြ႔ဘ၀ဟာ..
တစ္ခါတစ္ရံမွာ အၾကီးအၾကယ္ ကြာျခားတတ္ပါတယ္..
ဘ၀ဆိုတာ..ကိုယ္လုပ္ခ်င္တိုင္း..ျဖစ္ခ်င္တိုင္း..
ျဖစ္ခြင္..လုပ္ခြင္႔ ရတာမွ မဟုတ္တာပဲ..
သူ႔အခ်ိန္..အခါအေလွ်ာက္
လုပ္သင္႔လုပ္ထိုက္တာ..
ျဖစ္သင္႔ျဖစ္ထိုက္တာကို..
လုပ္ေနက်ရတာပဲဆိုတာကို
ကၽြန္မ နားလည္ထားပါတယ္..
ဒါေပမဲ့
ကၽြန္မ…နားမလည္ႏုုိင္တာ
ဘာေၾကာင့္ ကၽြန္မ မ်က္ရည္က်ေနသလဲဆုိတာ။

ကၽြန္မ…
အလုပ္မပ်က္..ဘ၀မပ်က္ေပမဲ႔
ႏွလံုးသားကြဲေၾကအက္သြားတဲ႔..
ကၽြန္မ အဖို႔ေတာ႔..
ေပ်ာ္ရြင္မွုနဲ႔ ေ၀းခဲ႔ရပါျပီ..။
ဘ၀ဟာ..ဘာအဓိပၼါယ္လဲ ?
အခ်စ္ ႏွင္႔ ဘ၀ ကို ခြဲျခားနားလည္..
ကိုယ္႔ဘ၀ကိုယ္..
ေက်နပ္ေနတဲ႔ ကၽြန္မ..
နားမလည္ႏိုင္တာ..
ဘာေၾကာင္႔ မ်က္ရည္က်ေနရသလဲ..ဆိုတာ..။

ေပးပို႔လာတဲ့ညီမေလး  ဖူးအားေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates