Sunday, December 12, 2010

ဗိုလ္မွဴးခ်ဳပ္ ေစာလားပြယ္(သို႔) ဗိုလ္ႏွုတ္ခမ္းေမြးရဲ႔ ျပည္တြင္း ျပည္ပ ကရင္တိုင္းရင္းသားမ်ားႏွင့္ တိုင္းရင္းသား ျပည္သူမ်ားသို႔ ပန္ၾကားခ်က္

                                            ဗိုလ္မႈဳးခ်ဳပ္ေစာလါးပြယ္
ျပည္တြင္း ျပည္ပမွာ ရွိေနတဲ့ လူေတြအားလံုးကို ေျပာခ်င္တယ္။ လက္ရွိ က်န္ေနတဲ့ က်ေနာ္တို႔ေတြဟာ ဘီဂ်ီအက္ဖ္လုပ္ဖို႔ မျပန္ဘူး၊ က်ေနာ္ တေယာက္တည္းနဲ႔ ေအာင္ျမင္မယ္ဆိုတာ မျမင္မိဘူး။ ျပည္တြင္းျပည္ပ ျပည္သူလူထုအားနဲ႔ တိုင္းရင္းသား အားလံုးကို အားကိုးတယ္။ ျပည္ပမွာရွိေနတဲ့ လူေတြလည္း က်ေနာ္ကို လမ္းညြန္လို႔ရတယ္။ ဆံုးမလို႔ရတယ္။ ေနာက္ျပန္လာျပီး အားေပးလို႔ရတယ္။ အကယ္၍ တစံုတရာ တခုခု ျဖစ္လာခဲ့မယ္ဆိုရင္ အေ၀းကေန မၾကည့္ေနၾကပါနဲ႔၊ ေျပာဆိုေဆြးေႏြး တိုင္ပင္ၾကျပီး ျပန္လာ အတူလုပ္ၾကပါ။ ျပည္ပမွာ ရွိတဲ့လူေတြ လမ္းရွာၾက ေစခ်င္တယ္။ က်ေနာ္နဲ႔ ျပန္လာျပီး အတူလုပ္ဖို႔ က်ေနာ္ေမွ်ာ္လင့္တယ္။ (အဲခါန္.သင့္ မွကူးယူေဖၚျပ)

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates