Wednesday, November 17, 2010

သက္ဆိုင္သူ

ခ်စ္သူေရ

အရင္လို ယံုၾကည္မွဳေတြ
ေႏြးေထြးမွဳေတြ
ေပ်ာ္ရႊင္ ၾကည္နူးစရာေတြ
မရွိေတာ့တဲ့
ခ်စ္သူနဲ႔ ကၽြန္မတုိ႔
အခ်စ္ေတြကို
ဘယ္အရာကမ်ား
ၿပန္လည္နီးစပ္ေစမွာလဲ...


နားလည္ယံုၾကည္မွဳေတြနဲ႔
အေနေ၀းရင္
ေသြးေအးတယ္ဆိုတဲ့
အဆုိကို
ခ်စ္သူေရ ကၽြန္မေလ....
ဟားတုိက္ၿပီး
ရယ္ခဲ့ဖူးတယ္


ဒါေပမယ့္လည္း ခ်စ္သူရယ္
ဘယ္အရာေတြကမ်ား
အဲေလာက္ ေၿပာင္းလဲေစခဲ့တာလည္း
ကၽြန္မေတြးမိတုိင္းရင္နာမိတယ္


ခ်စ္သူကို ခ်စ္ေပမယ့္
ႊအရင္လို ယံုၾကည္မွဳေတြ
မရွိခ်င္ေတာ့တဲ့
ကၽြန္မရဲ့ခ်စ္သူကို စိုးရိမ္မိတဲ့
ိစိတ္ေတြကို
ထိန္းခ်ဳပ္နုိင္ေအာင္
ၾကိဳးစားေပမယ့္လည္း

ခ်စ္သူကိုဖုန္းဆက္တိုင္း
မအားလို႔ပါဆိုတဲ့ အသံကို
ၾကားတုိင္း ခံစားခဲ့ရတာပါ...


တကယ္ဆို
ခ်စ္သူသာကၽြန္မကို
အရင္လို အခ်စ္မ်ိဳးနဲ႔
ခ်စ္ေသးမယ္ဆိုရင္......
ခ်စ္သူကိုယ္တိုင္
ဆက္သြယ္ရမွာေပါ့ေနာ္


အခုေတာ့....ကၽြန္မ
အေၾကာက္ဆံုး
ရင္မဆိုင္ခ်င္ဆံုး
လမ္းခြဲရေအာင္ဆိုတဲ့
စကားကို

မေၿပာခ်င္ေပမယ့္
ရင္နာနာနဲ႔ ကၽြန္မအရင္
ေၿပာပါရေစ..
ကၽြန္မ ထပ္ၿပီး မခံစားနုိင္ေတာ့လုိ႔ပါ....   
ဒီကဗ်ာေလးနဲ့အတူနုတ္ဆက္ခဲ့တယ္

ေမလ္းထဲကပိုေပးလာတဲ့သူငယ္ခ်င္း အား ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates