Thursday, November 25, 2010

၀ါရင့္နိုင္ငံေရးသမားမ်ားအားပူေဇာ္ပြဲတြင္ေဒၚစုေျပာေသာမိန္႔ခြန္း

ကိုေရႊမဟာတို႔ေရ မင္းတုိ႔လဲ တိုင္းရင္းသားပါပဲေနာ္ မင္းတုိ႔ေခါင္းေဆာင္ကိုယ္တိုင္ကေျပာေနျပီး
တိုင္းရင္းသားလို႔ေျပာရင္လက္မခံခ်င္တဲ့ အေမာင္တို႔ ေရ ကိုယ့္ကိုယ္ကို သိပါတယ္ေနာ္။

က်မတုိ႔ ဒီတုိင္းျပည္မွာ စစ္မွန္တဲ့ စိတ္ဓာတ္ေတာ္ လွန္ေရးႀကီးကုိ ေအာင္ေအာင္ျမင္ျမင္ လုပ္ခ်င္တယ္ဆုိရင္ အားနည္းခ်က္ေတြကုိလည္း အားလုံးနဲ႔ဆုိင္တယ္ ဆုိတဲ့ စိတ္ဓာတ္ထားရမယ္။ ေအာင္ျမင္ခ်က္ေတြကုိလည္း အားလုံးနဲ႔ဆုိင္တယ္ဆုိတဲ့ စိတ္ဓာတ္ကုိ ထားရ မယ္။ ဒါဟာ တကယ့္ကုိ ညီညြတ္ေရးရဲ႕အေျခခံပါပဲ။ဒီေတာ့ က်မတုိ႔ ပင္လုံစိတ္ဓာတ္ကုိ ထူေထာင္ႏုိင္ရင္ က်မတုိ႔တုိင္းရင္းသားအားလုံး ... က်မ တုိင္းရင္းသားထဲ မွာ ဗမာကုိပါ ထည့္ၿပီးေတာ့ ေျပာလုိက္မယ္။ ဗမာနဲ႔ တုိင္းရင္းသားဆုိတာ ဒါေျပာစရာမလုိဘူး။ က်မတုိ႔လည္း တုိင္းရင္းသားလူမ်ဳိးပဲ။ ဒီထဲက တုိင္းရင္းသားတစုပဲ။ အဲဒီေတာ့ က်မတုိ႔ တုိင္းရင္းသားအားလုံးရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ ခ်က္ေၾကာင့္ ေအာင္ျမင္တယ္ဆုိတာကုိပဲ က်မတုိ႔ ေရွ႕႐ႈၿပီးေတာ့ ႀကိဳးစားသြားပါ့မယ္လုိ႔ … က်မ … ကတိျပဳ တယ္ပဲေျပာပါရေစ။ က်မ … က်မကတိ သိပ္ၿပီးေတာ့လည္း မေပးခ်င္ဘူး။ ကတိဆုိတာ ေသခ်ာတည္ႏုိင္ တယ္ဆုိတဲ့ဟာကုိ အာမခံခ်က္ရွိမွ။ အဲဒီေတာ့ က်မ လုပ္ႏုိင္သေလာက္လုပ္သြားပါ့မယ္။ က်မ တတ္ႏုိင္သ ေလာက္ ဒီတာ၀န္ကုိ ေက်ပြန္ေအာင္လုပ္သြားပါ့မယ္လုိ႔ပဲ ေျပာပါရေစ။ အားလုံးကုိ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ (လက္ခုပ္သံမ်ား ....)

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates